Monday, February 27, 2012

Smart Outfit

This is my first Outfit, easy & elegant at the same time.
I love black and white look (overall total black), but the Must in this set is "the shirt", the bow in the wrists are sooo cute.

The shirt, purse and shoes I bought in London few weeks ago, I realized it's really cheaper to buy in the British sales, so, they're worth it. For this: I polished off Primark & Dorothy Perkins!!! ;-)

And my shoes were...Awesome! even at the end of the day.








Shoes: DP (sales)
Skinny Trousers: Zara (Last season)
Blouse: Primark (New season)
Purse: Primark (New season)
Earrings: Guess



9 comments:

Anonymous said...

Beautiful!! :) Oye me encanta esa camisa!!
Las fotos muy chulas, como siempre jeje
Myri

Marti said...

Muchísimassss Gracias Myriam!!!
Anímate y hazte uno!!!

Muuuakisss!

Alice Barton said...

You look so good!! That shirt is so classy!! xx
Alice Barton ♥ The Mow Way

Anonymous said...

Oooo madre d dios!! No words! D categoría 1 beset

mtb said...

This is my girl!!!!!
Sophisticated and elegant with a pair of heels as God intended
Kisses

Marti said...

- Many many thanks my blogger friend!!!Shirt is so classy but I love it!

- De categoria ché tú!!!Moltes graciessss!!!

- My darling, thanks a lot! You're more sophisticated and elegant like me, but it's a good attempt!!!
;-)

Maite said...

Martiiii!!! Pero si es que si empezase a pedirte que me dejaras, tenndría que decirte lo que no!!! Amo esa camisa, y los zapatos.... Mataría por tu zapatero.Lo sabes, no? jajajajaja. SUPER GUAPA!

Marti said...

My darling mis zapatos son tuyos en cuanto me los pidas, y el resto de mi armario tb!!!así q ni te preocupes por eso!!!

Estoy deseandito ver tu blog, anímate que eres la próxima, lo veo, lo veo!!!

Gabi said...

Si, tienes razón muy elegante el blanco con el negro, ya lo decia Coco, y tú como los grandes diseñadores,tienes un estilo sublime, no puedo negar que me encanta.
Además los zapatos de fondo de armario preciosos, un básico que a nadie le debe faltar.

Son esos pequeños detalles como el lazo y la blusita con vuelo, convinado con esos pantalones ajustaditos lo que hace que el look sea GENIAL. Modernidad frente a clasicismo que hacen una mezcla elegante y actual.